page_banner

PPGI Coil Inspection - ROYAL GROUP


Ispezione di bobine PPGI

UPPGI rollsurdinati da u nostru novu cliente brasilianu sò stati pruduciuti è sò sottumessi à u passu finale prima di a spedizione: l'ispezione.

Oghje l'ispettori di a nostra cumpagnia si sò andati à u magazzinu per inspeccionà i tubi d'acciaio galvanizzati per i clienti Gambiani.

In questa ispezione, ispezioni strette sò state realizate da trè aspetti: dimensione di specificazione, rivestimentu è superficia.

U tipu di vernice risponde à i requisiti di u cuntrattu, u culore di u revestimentu hè uniforme, ùn ci hè micca una differenza di culore evidenti, è u gruixu di u revestimentu risponde à i requisiti di u cuntrattu.

L'errore di larghezza hè + -2mm, l'incisione hè dritta, a superficia cut hè pulita, è a tolleranza di spessore hè + -0.03mm.

A superficia di u rollu hè liscia, senza irregolarità evidenti, deformazione, deformazione, superficia pulita, senza macchie d'oliu, senza bolle d'aria, cavità di retrazione, rivestimenti mancanti è altri difetti dannosi per l'usu, è a parte difettusa di a bobina d'acciaio ùn supera u 5% di a lunghezza tutale di ogni bobina.Segni, urti, cicatrici.

Sè vo vulete cumpràrotoli prepainteddi pocu tempu, per piacè sentite liberu di cuntattateci, avemu ancu avà qualchì magazzinu dispunibule per a spedizione immediata.

Tel/WhatsApp/Wechat: +86 153 2001 6383
Email: sales01@royalsteelgroup.com


Tempu di Postu: 14-Mar-2023