page_banner

Bobina d'acciaio di carbone laminata à caldu - Royal Steel Group


9
1

Hot RollatuSteel Coliu

Prudutti per a custruzzione, machini è altre industrii

Ubobina laminata a caldohè fattu di una lastra di colata cuntinuu o di una lastra di fioritura cum'è materia prima, riscaldata da un furnace caminante, decalcificata da l'acqua d'alta pressione, è poi entra in u mulinu di laminazione.Laminazione cuntrullata, dopu à u rolling finale, hè sottumessu à un rinfrescante laminare (tasso di rinfrescante cuntrullatu da l'urdinatore) è bobine bobine per diventà una bobina di capelli dritta.

Applicazione

I prudutti laminati à caldu anu proprietà eccellenti cum'è alta forza, bona tenacità, facilità di trasfurmazione è bona saldabilità, per quessa sò largamente usati in l'industrii di fabricazione cum'è machini, custruzzione, machini, caldaie è vasi à pressione.

Applicazioni:

(1) Dopu à l'annealing, hè trasfurmatu in un laminatu à friddu ordinariu;

(2) L'unità di galvanizazione cù u dispusitivu di trattamentu pre-annealing processa a galvanizazione;

(3) Pannelli chì basicamente ùn anu micca bisognu di trasfurmazioni.

Classificazione

Piastra di carbonu cumuni, piastra di carbone eccellente, piastra di bassa lega, piastra di nave, piastra di ponte, piastra di caldaia, piastra di cuntainer, etc. Bobine dur-laminate: Rolling continuu di bobine salate in caldo à a temperatura di l'ambienti.

I prudutti di piastra d'acciaio laminata à caldu includenu striscia d'acciaio (bobina) è piastra d'acciaio tagliata da ellu.A striscia d'acciaio (rotulu) pò esse divisa in rotulu drittu è rotulu di finitura (sub-roll, roll flat è slitting roll).


Tempu di Postu: 17-Jan-2023