page_banner

Fascia d'acciaio in forma di H spedita - TIANJIN ROYAL STEEL GROUP


Questu hè un batch di azzaru in forma di H mandatu pocu à u cliente americanu, u cliente hè assai interessatu in stu pruduttu, è hà bisognu di questu assai, avemu bisognu di inspeccionà u pruduttu prima di a consegna, chì ùn hè micca solu per rassicurà u cliente, ma dinò una spezia di rispunsabilità per noi

h fasciu

L'ispezione di l'acciaio in forma di H include principalmente i seguenti aspetti:

Ispezione di l'apparenza: Verificate s'ellu ci sò graffi evidenti, ammaccature, crepe è altri difetti nantu à a superficia di l'acciaio in forma di H.

Ispezione dimensionale: Misurà e dimensioni di diverse parti di l'acciaio in forma di H, cum'è l'altezza, a larghezza, u spessore di a flange, u spessore di u web, etc., è paragunate cù e dimensioni specificate in u standard.

Ispezione di materiale: Attraversu l'analisi chimica è a prova di e proprietà meccaniche, verificate se a cumpusizioni chimica è e proprietà meccaniche di l'acciaio H-beam rispondenu à i requisiti standard.

Ispezione di a qualità di a superficia: Verificate a corrosione, l'ossidazione, a contaminazione d'oliu è altre cundizioni nantu à a superficia di l'acciaio in forma di H.

Test di prestazione di curvatura: Testa a prestazione di curvatura di l'acciaio in forma di H, cumprese a forza di curvatura è u gradu di curvatura.

Ispezione di saldatura: Per a saldatura di l'acciaio in forma di H, hè necessariu di verificà a qualità di a saldatura, cum'è a qualità di a saldatura è a cundizione di crack.

I sopra sò articuli d'ispezione cumuni per l'acciaio in forma di H, è i metudi è i standard di ispezione specifichi ponu esse determinati secondu a situazione specifica è e bisogni.

Cuntattateci per più infurmazione
Email: sales01@royalsteelgroup.com(Sales Director)
chinaroyalsteel@163.com (Factory Contact )
Tel / WhatsApp: +86 153 2001 6383


Tempu di post: 29-novembre-2023