page_banner

Lotta l'epidemie Inseme: Donate Materiali Anti-epidemie


Unisciti inseme per luttà contra l'epidemie.

Dapoi l'epidemie in u 2020, avemu ricevutu maschere da i clienti americani per sustene a nostra cumpagnia per sprime u nostru sustegnu per l'epidemie in Cina.

nutizie 1

Durante l'epidemie, noi, Tianjin Royal Steel Group, vulemu fà u nostru pocu per fà a nostra parte è cuntribuisce à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.Dopu parechji cuntatti, avemu donatu maschere è altri materiali anti-epidemie à a Società Scarlet in Wuhan, Jilin, Tianjin è altri lochi per parechje volte.

nutizie 3

L'epidemie hè spietata, è ci hè amore in u mondu.U vastu numeru di travagliadori è staffi medichi sò attaccati à a prima linea di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, facendu a so parte in u travagliu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, è uniscendu cù tutti per vince sta battaglia u più prestu pussibule.Prevenzione epidemica è battaglia di cuntrollu.

nutizie 2
nutizie 4

A cumpagnia hà amparatu chì a nipote di 3 anni di una cullega Sophia era gravemente malata è era trattata in un hospitalu di Pechino.Dopu avè intesu a nutizia, Boss Yang ùn hà micca dormitu una notte, è dopu a cumpagnia hà decisu di aiutà a famiglia à traversu stu tempu difficiule.

U 26 di settembre di u 2022, Miss Yang hà purtatu alcuni rapprisentanti di l'impiegati à a casa di Sophia è hà datu i soldi à u babbu è u fratellu minore di Sophia, sperendu di risolve i bisogni urgenti di a famiglia è aiutanu i zitelli à superare e difficultà senza difficultà.

Tianjin Royal Steel Group hè una impresa socialmente rispunsevuli, chì hà una grande missione per guidàci avanti!U capu di Royal hè un imprenditore suciale cù un mudellu cusì d'alta energia è grande scala.Royal Holding Group hè ancu ispiratu à fà grandi cuntributi à ogni angulu di a sucetà in imprese di benessiri caritativi è publichi.

Dapoi u stabilimentu di a fabbrica, avemu urganizatu una quantità di attività d'aiutu à i studienti, suvventendu i studienti di l'università poveri è i studienti di u liceu, è permettenu à i zitelli in i zoni muntagnoli per andà à a scola è purtassi vestiti.


Tempu di Postu: Nov-16-2022