page_banner

Sapete questa infurmazione nantu à i tubi galvanizzati à caldo?- Tianjin Royal Steel Group


Pipa galvanica a caldoreagisce u metallu fusu cù una matrice di ferru per pruduce una capa di lega, cumminendu cusì a matrice è u revestimentu.A galvanizazione in caldo hè di saltà u tubu d'acciaio prima.Per caccià l'oxidu di ferru nantu à a superficia di a pipa d'acciaio, dopu a decapazione, hè pulita in una soluzione acquosa di clorur d'ammoniu o di clorur di zincu o una soluzione aquosa mista di clorur d'ammoniu è di clorur di zincu, è dopu mandatu in un caldu. cisterna di immersione.Tubu d'acciaio galvanizatu à calduhà i vantaghji di un revestimentu uniforme, una forte aderenza è una longa vita di serviziu.A matrice di tubi d'acciaio galvanizatu à caldu subisce reazzioni fisiche è chimiche cumplesse cù u bagnu di placcatura fusa per furmà una strata di lega di zincu-ferru resistente à a corrosione cù una struttura stretta.A strata di lega hè integrata cù a strata di zincu puro è a matrice di pipa d'acciaio, cusì hà una forte resistenza à a corrosione.

gi pipa
tubu saldatu in acciaio galvanizatu (2)

Coefficient di pesu
Spessore nominale di u muru (mm): 2.0, 2.5, 2.8, 3.2, 3.5, 3.8, 4.0, 4.5.
Parametri di coefficient (c): 1.064, 1.051, 1.045, 1.040, 1.036, 1.034, 1.032, 1.028.
Nota: E proprietà meccaniche di l'acciaio sò indicatori impurtanti per assicurà a prestazione finale (proprietà meccanica) di l'azzaru.Dipende da a cumpusizioni chimica è u sistema di trattamentu termale di l'acciaio.In i standard di tubi d'acciaio, e proprietà di trazione (forza di trazione, forza di rendimentu o puntu di rendiment, allungamentu), l'indicatori di durezza è di tenacità sò specificati secondu e diverse esigenze d'usu, è ancu e proprietà di temperatura alta è bassa richieste da l'utilizatori.
Qualità d'acciaio: Q215A;Q215B;Q235A;Q235B.
Valore di pressione di prova / Mpa: D10.2-168.3mm hè 3Mpa;D177.8-323.9mm hè 5Mpa

Metudu di rimozione di ruggine
1. Prima aduprà solvente per pulisce a superficia di l'azzaru per sguassà a materia urganica nantu à a superficia.
2. Allora aduprate l'arnesi di rimozione di ruggine (spazzole di filu) per caccià squame loose o inclinate, ruggine, slag di saldatura, etc.
3. Aduprate pickling.
A galvanizazione hè divisa in placcatura calda è placcatura à freddo.A placcatura calda ùn hè micca faciule d'arrugginisce, mentre chì a placcatura à freddo hè più faciule d'arrugginisce.

Se vulete sapè più dettagli nantu à i tubi d'acciaio galvanizzati, per piacè cuntattateci.

Cuntattateci per più infurmazione
Email: sales01@royalsteelgroup.com(Sales Director)
chinaroyalsteel@163.com (Factory Contact)
Tel/WhatsApp: +86 153 2001 6383


Tempu di Postu: Nov-20-2023