page_banner

Celebrendu u Festival di a Mid-Autumn in 2022


Per fà chì u staffu hà un felice Festival di Mid-Autumn, migliurà a morale di u persunale, rinfurzà a cumunicazione interna è prumove a più armunia di e relazioni di u persunale.U 10 di settembre, Tianjin Royal Steel Group hà lanciatu l'attività tematica di u Festival di Mid-Autumn "A Luna Piena è u Festival di Mid-Autumn".A maiò parte di l'impiegati si sò riuniti per sperimentà a bellezza di stu mumentu.

nutizie01

Prima di l'avvenimentu, ognunu hà dimustratu u so entusiasmu per l'avvenimentu è hà pigliatu una foto di gruppu inseme in dui è trè per registrà u mumentu felice.

nutizie02
nutizie03
nutizie04

L'attività tematica sò ricche di forme è creanu una quantità di ligami di ghjocu, cum'è sparà, soffia palloncini, manghja caramelle, tig-of-war di u gruppu, etc. In particulare, a sezione di caramelle, induve i cuncurrenti portanu cappelli zombie divertenti è strut. e so cose à a risa di i so culleghi.Ci hè statu ancu una sessione di tira di guerra in a quale i culleghi maschili di brawling anu dimustratu a so forza incredibile, vincendu parechje squadre in una volta è vincendu facilmente u ghjocu, cum'è l'attentatori li acclanciavanu.Ognunu hà dimustratu i so putenzi magichi è a so forza inusual in ogni attività.

Per mezu di sti ghjochi felici, lasciate chì i nostri culleghi anu un cuntattu più profondu è una nova comprensione, farà chì tutti travaglià inseme in u futuru più armoniu.

Duranti u Festival Mid-Autumn, "benedetti" sò definitu indispensabile.Durante a sessione di benedizzione, Royal Holdings Group hà mandatu auguri sinceri è saluti sinceri à l'impiegati, è hà distribuitu souvenir di vacanze à tutti.

nutizie05

Questa attività ùn solu hà fattu chì l'impiegati chì ùn puderanu micca riunite cù e so famiglie sentenu a felicità di a riunione è a cura è a cura di i dirigenti, ma hà ancu rinfurzatu a coesione di a squadra è a forza centripeta di l'impresa, hà prumuvutu l'eccellente tradiziunale cinese. cultura, hà rinfurzatu u sensu di l'identità culturale, è hà incuraghjitu l'impiegati à esse diligenti è diligenti.Dedicazione, capisce u valore persunale in u travagliu, è avanza versu un futuru megliu cù a cumpagnia di u gruppu !


Tempu di Postu: Nov-16-2022