page_banner

【 Notizie settimanali 】 I tassi di trasportu per l'Europa è l'America sò in crescita - Tianjin Royal Steel Group


Sta settimana, alcune compagnie aeree anu seguitu l'esempiu aumentendu i prezzi di prenotazione in u mercatu spot, è i tassi di trasportu di u mercatu anu tornatu.

U 1 di dicembre, a tarifa di trasportu (trasportu marittimu più supplementu marittimu) esportatu da u Portu di Shanghai à u mercatu portu di basa europeu era di 851 $ US / TEU, un aumentu di 9,2% da u periodu precedente.

A situazione di u mercatu di e rotte di u Mediterraniu hè basicamente simile à quella di e rotte europee, cù i prezzi di riservazione di u mercatu spot in ligera crescita.

U 1 di dicembre, a tarifa di trasportu di u mercatu (trasportu marittimu più supplementu marittimu) esportatu da u Portu di Shanghai à u portu di basa di u Mediterraniu era di 1 260 $ US / TEU, in crescita di 6,6% mese à mese.

spedizioni in acciaio di carbonu
U rendiment di u mercatu hè generalmente stabile.I tassi di trasportu nantu à e rotte europee è americane sò in ricuperazione1

Sè vo site un cliente europeu o avete prughjetti di impurtà in Europa di pocu tempu, sta nutizia hè utile per voi, se questu hè u casu, sentite liberu di cuntattateci è vi daremu più dettagli.

Cuntattateci per più infurmazione
Email: sales01@royalsteelgroup.com(Sales Director)
chinaroyalsteel@163.com (Factory Contact)
Tel/WhatsApp: +86 153 2001 6383


Tempu di Postu: Dec-05-2023