4 ghjorni, più di 4.500 chilometri, 9 ore, 340 chilometri di strada di muntagna tortuosa, questi puderanu esse solu una seria di numeri per voi, ma per a famiglia reale, appartene à u nostru orgogliu è gloria!
U 12.17, cù l'aspettative è e benedizioni di tutti, i trè suldati reali anu viaghjatu millaie di chilometri, più di 2.300 chilometri, finu à a muntagna Daliang malgradu u fretu severu, per furnisce materiale didatticu à i zitelli quì.
Dopu à dui ghjorni di visite, i surrisi luminosi di i zitelli ci anu scioltu u core, è i so ochji eranu cusì chjari è puri, chì ci anu cunvintu di più chì l'attività di u Gruppu Reale di "Guardà è Riscaldà, Curà i Studienti in a Muntagna Daliang" hè di grande impurtanza, Questa hè una rispunsabilità è una rispunsabilità! U grande amore di u Gruppu di Ringraziamentu hè senza limiti, ùn importa quantu sia luntana a distanza, ùn pò impedisce chì l'amore sia trasmessu. Cum'è membri di a famiglia reale, simu ancu determinati à compie a nostra missione, trasfurmà u toccu in rispunsabilità, praticà u valore reale di esse gentili è altruisti, è aiutà più persone in bisognu u più pussibule.
Dopu à una ghjurnata di visite, u 19, i dirigenti di l'uffiziu lucale di l'educazione, u persunale di a fundazione è i dirigenti di a scola anu urganizatu una grande ceremonia di donazione per a donazione di materiale didatticu da u Gruppu Reale. I dirigenti anu espressu a so gratitudine à u Gruppu Reale è anu mandatu gagliardetti è certificati di donazione, i zitelli anu ancu cantatu è ballatu per sprime e so benedizioni à u Gruppu Reale.
Ancu s'è u cortu viaghju di donazione à Daliangshan hè finitu, l'amore è a rispunsabilità ereditati da u Royal Group ùn sò micca finiti. Ùn ci simu mai fermati nantu à a strada di aiutà i studienti. Ringraziemu i dirigenti di a cumpagnia per avè datu torna à a sucietà cù amore, gestisce l'impresa cù core, è fà ci ùn scurdà mai l'intenzione uriginale. Perseverete per a rispunsabilità! Visiteremu sicuramente di novu questi belli zitelli quandu a primavera fiurirà l'annu prossimu. Chì possiate tutti corre contr'à u sole chì nasce è andà avanti cù i vostri sogni! Tutte e cose belle vi aspettanu, forza!
Data di publicazione: 21 dicembre 2022

