Buenos Aires, 1 di ghjennaghju di u 2026– L'America Meridionale entra in un novu ciclu di dumanda d'acciaiu, postu chì l'investimenti in infrastrutture, sviluppu energeticu è prughjetti d'alloghju urbanu acceleranu in parechji paesi. E previsioni di l'industria è i dati cummerciali indicanu chì in u 2026 ci serà un novu boom chì beneficerà i servizii d'impurtazione d'acciaiu, in particulare per l'acciaiu strutturale, e lamiere pesanti, i prudutti tubulari è l'acciaiu longu per a custruzzione, postu chì l'offerta naziunale hè insufficiente per risponde à i requisiti di u prughjettu.
Da l'espansione di u petroliu di scistu di l'Argentina è u pipeline di l'edilizia abitativa di a Culumbia à u litiu di a BoliviaA crescita industriale basata annantu à u mercatu, l'acciaiu impurtatu si stabilisce sempre di più cum'è un input strategicu per i prugrammi di sviluppu naziunali in tutta a regione.
Prospettive per uL'industria siderurgica sudamericana in u 2026indicanu una orientazione cuntinua à l'impurtazione, in particulare per i prudutti d'acciaiu di specificazione più alta è critici per u prughjettu. Si prevede chì a dumanda basata nantu à l'infrastrutture crescerà più rapidamente chè a pruduzzione naziunale ancu quandu i fornitori lucali si riprenderanu in parechji paesi.
A regione hè una destinazione strutturalmente attraente per l'esportatori mundiali d'acciaiu, sustinuta da investimenti in transizione energetica, espansione mineraria è urbanizazione cuntinua. Per l'economie sudamericane, l'impurtazioni d'acciaiu ùn sò micca solu una figura cummerciale - sò una cundizione necessaria per a crescita, a mudernizazione è u cambiamentu industriale.
GRUPPU REALE
Indirizzu
Zona industriale di sviluppu di Kangsheng,
U distrittu di Wuqing, a cità di Tianjin, Cina.
Telefunu
Ore
Luni-Dumenica: Serviziu 24 ore
Data di publicazione: 8 di ghjennaghju di u 2026
