Recentemente, sò emerse nutizie significative da u settore filippinu di a custruzzione di infrastrutture: u prughjettu "Studiu di Fattibilità per 25 Ponti Prioritari (UBCPRDPhasell)", prumuvutu da u Dipartimentu di i Lavori Pubblici è di e Strade (DPWH), hè ufficialmente principiatu. U cumpletamentu di stu prughjettu emblematicu ùn solu migliurà a rete di trasportu di e Filippine, ma ancu scatenerà una dumanda sustanziale di acciaio impurtatu, presentendu una rara opportunità di mercatu per l'esportatori cinesi di acciaio.
Hè capitu chì l'accordu di cuntrattu di studiu di fattibilità per u prugettu hè statu firmatu ufficialmente u 9 di maghju di u 2025, è un avvisu di custruzzione hè statu emessu solu 11 ghjorni dopu, u 20 di maghju, mettendu in risaltu u bisognu urgente di u guvernu filippinu di migliurà l'infrastrutture. U prugettu copre 11 regioni in Filippine è prevede di custruisce o rimpiazzà 25 ponti prioritari, cù una lunghezza tutale di circa 18,78 chilometri. Cum'è un prugettu di ponte à grande scala, a dumanda di materiali di custruzzione hè sustanziale è cuncintrata, cù bisogni principali focalizati nantu à l'acciaiu strutturale, i pali di lamiera, e travi à H è l'acciaiu di rinforzu. Quessi acciai seranu largamente aduprati in aree chjave cum'è a struttura portante principale di u ponte, u supportu di e fundazioni è u rinforzu sismicu, creendu una dumanda d'importazione diretta è stabile.
Di fronte à sta opportunità di mercatu, China Royal Steel Group, sfruttendu e so capacità cumplete di furnimentu di prudutti è i so vantaghji integrati eccezziunali, s'impegna à diventà a scelta ideale per furnisce l'acciaiu per questu prughjettu. U Gruppu hà radiche prufonde in a pruduzzione è l'esportazione di l'acciaiu, è hà digià stabilitu una linea di pruduzzione cumpleta chì copre tutti i tipi d'acciaiu richiesti per l'ingegneria di i ponti. Ch'ella sia acciaio strutturalerispettendu e norme di portata,pali di lamieraadatta per a custruzzione di fundazioni, oTravi à HCù esigenze di precisione estremamente elevate, u Gruppu pò ottene una furnitura à grande scala, currispondendu perfettamente à i bisogni di acquisti in massa di u prugettu.
A qualità di u produttu hè a cumpetitività fundamentale di Royal Steel Group in u mercatu. U Gruppu hà stabilitu un sistema di cuntrollu di qualità cumpletu da l'acquistu di materie prime à a consegna di u produttu finitu. Tutti i prudutti anu passatu certificazioni internaziunali di qualità, è tutti l'indicatori sò pienamente conformi à i standard di custruzzione ingegneristica filippini. In numerosi prughjetti di ponti à l'esteru, l'acciaiu furnitu da Royal Steel Group hà dimustratu una eccellente resistenza à a corrosione è à a fatica per via di l'usu à longu andà, ottenendu un ampiu ricunniscenza da i clienti stranieri.
I vantaghji di serviziu di u gruppu u distinguenu ancu di più da a cuncurrenza. Cù più di 10 anni di sperienza in l'esportazione d'acciaiu, u gruppu pussede una profonda cunniscenza di e regule cummerciale, di i sistemi logistichi è di i bisogni ingegneristici di i mercati filippini è di u Sudeste Asiaticu, ciò chì li permette di mitigà accuratamente i risichi cummerciali. Parechji clienti stranieri à longu andà garantiscenu proattivamente a so reputazione, cumprese cumpagnie cunnisciute implicate in prughjetti d'infrastruttura à grande scala in u Sudeste Asiaticu. Per questu prughjettu di ponte, u gruppu pò ancu furnisce un "serviziu unicu", chì copre a persunalizazione di u produttu, a pruduzzione di massa, a logistica è u supportu tecnicu post-vendita, migliurendu significativamente l'efficienza di l'approvvigionamentu.
L'avanzamentu di 25 prughjetti di ponti prioritari in Filippine hà apertu nuove opportunità di crescita per l'esportazioni d'acciaiu cinese. Royal Steel Group, cù a so qualità affidabile di i prudutti, a so ricca esperienza in u cummerciu esteru è u so sistema di serviziu cumpletu, hè pienamente preparatu à coglie sta opportunità. Per e cumpagnie siderurgiche cinesi chì cercanu scoperte in i mercati esteri, stà à u passu cù e richieste di tali prughjetti d'infrastruttura è rinfurzà i so vantaghji principali assicurerà senza dubbitu una pusizione favurevule in a cumpetizione di u mercatu internaziunale.
GRUPPU REALE
Indirizzu
Zona industriale di sviluppu di Kangsheng,
U distrittu di Wuqing, a cità di Tianjin, Cina.
Telefunu
Ore
Luni-Dumenica: Serviziu 24 ore
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2025
