Royal Steel Group hà recentemente lanciatu una ricerca è sviluppu approfonditi, inseme cù l'ottimisazione di i prucessi, nantu à e tecnulugie di prutezzione di a superficia di i tubi d'acciaiu, lancendu una suluzione cumpleta di rivestimentu di tubi d'acciaiu chì copre diversi scenarii d'applicazione. Da a prevenzione generale di a ruggine à a prutezzione ambientale speciale, da a prutezzione da a corrosione esterna à i trattamenti di rivestimentu interni, a suluzione risponde cumpletamente à i bisogni persunalizati di i clienti in diversi settori. Utilizendu una tecnulugia sofisticata, a cumpagnia sustene u sviluppu di alta qualità di a custruzzione di infrastrutture, dimustrendu a forza innovativa è l'impegnu di un capu di settore.
1. Rivestimentu à l'oliu neru: una scelta efficace per a prevenzione generale di a ruggine
Per risponde à i bisogni di prevenzione di a ruggine di i tubi d'acciaio generali, Royal Steel Group utilizza a tecnulugia di rivestimentu Black Oil per furnisce una prutezzione basica per i tubi d'acciaio appena prudutti. Applicatu per mezu di un metudu di spruzzatura liquida, u rivestimentu righjunghje un spessore cuntrullatu cù precisione di 5-8 micron, pruteggendu efficacemente da l'aria è l'umidità, furnendu una eccellente prevenzione di a ruggine. Cù u so prucessu maturu è stabile è l'alta rentabilità, u rivestimentu Black Oil hè diventatu una suluzione di prutezzione standard per i prudutti generali di tubi d'acciaio di u Gruppu, eliminendu a necessità di esigenze supplementari di i clienti. Hè largamente utilizatu in vari prughjetti chì richiedenu una prevenzione essenziale di a ruggine.
2. Rivestimentu FBE: Applicazione di precisione di a tecnulugia epossidica dissolta à caldu
In l'applicazioni chì richiedenu u più altu livellu di prutezzione da a currusione, a tecnulugia di rivestimentu FBE (epossidu dissoltu à caldu) di Royal Steel Group dimostra vantaghji superiori. Stu prucessu, basatu annantu à tubi nudi, hè prima sottumessu à una rigorosa rimozione di a ruggine utilizendu SA2.5 (sabbiatura) o ST3 (decalcificazione manuale) per assicurà chì a pulizia è a rugosità di a superficia di u tubu rispettinu i standard specificati. U tubu hè poi riscaldatu per aderisce uniformemente a polvere FBE à a superficia, furmendu un rivestimentu FBE à unu o dui strati. U rivestimentu FBE à dui strati migliora ulteriormente a resistenza à a currusione, adattendu si à ambienti operativi più cumplessi è esigenti è furnendu una barriera affidabile per i gasdotti è e pipeline.
3. Rivestimentu 3PE: Prutezzione cumpleta cù una struttura à trè strati
A suluzione di rivestimentu 3PE di Royal Steel Group offre una prutezzione cumpleta grazia à u so design à trè strati. U primu stratu hè una polvere di resina epossidica à culore regulabile, chì pone una basa solida per a prutezzione da a currusione. U secondu stratu hè un adesivo trasparente, chì serve cum'è stratu di transizione è migliora l'adesione trà i strati. U terzu stratu hè un involucru a spirale di materiale di polietilene (PE), chì migliora ulteriormente a resistenza à l'impattu è à l'invecchiamentu di u rivestimentu. Sta suluzione di rivestimentu hè dispunibule in versioni anti-traversa è non anti-traversa, adattate à i bisogni di i clienti, offrendu un adattamentu flessibile à diversi scenarii di prughjettu. Hè largamente utilizatu in e condutture di trasmissione à longa distanza è in e condutture di ingegneria municipale.
4. Rivestimentu ECTE: Una opzione à bon pattu per applicazioni interrate è immerse
Per applicazioni spezializate cum'è l'applicazioni interrate è sommerse, Royal Steel Group hà introduttu a suluzione Epoxy Coal Tar Enamel Coating (ECTE). Stu rivestimentu, basatu annantu à u smaltu di catrame di carbone à resina epossidica, mantene una eccellente resistenza à a corrosione riducendu efficacemente i costi di pruduzzione, offrendu à i clienti una opzione à bon pattu. Ancu s'è i rivestimenti ECTE implicanu una certa inquinazione durante a pruduzzione, u Gruppu hà ottimizatu i so prucessi di pruduzzione, equipendu si cù apparecchiature cumplete di trattamentu ambientale è emissioni di inquinanti strettamente cuntrullate, ottenendu un equilibriu trà u rispettu di i requisiti di u prugettu è u rispettu di e responsabilità ambientali. Questu l'hà fatta a suluzione di rivestimentu preferita per prughjetti cum'è oleodotti interrati è rete idriche sutterranee.
5. Rivestimentu di fluorocarbonu: Espertu in prutezzione UV per pali di pilastru
Per applicazioni cum'è i pali di pilastri, chì sò esposti à una intensa radiazione UV per periodi estesi, a tecnulugia di rivestimentu cù fluorocarburi di Royal Steel Group dimostra vantaghji unichi. Stu rivestimentu à dui cumpunenti hè custituitu da trè strati: u primu hè un primer epossidicu, un primer riccu di zincu, o un primer riccu di zincu senza basa, chì furnisce una basa resistente à a ruggine. U secondu stratu hè un stratu intermediu di ferru micaceu epossidicu di a rinomata marca Sigmacover, chì migliora u spessore di u rivestimentu è impedisce a penetrazione. U terzu stratu hè un rivestimentu di finitura in fluorocarburi o un rivestimentu di finitura in poliuretanu. I rivestimenti di finitura in fluorocarburi, in particulare quelli fatti di PVDF (fluoruru di polivinilidene), offrenu una eccellente resistenza à i raggi UV, à l'intemperie è à l'invecchiamento, pruteggendu efficacemente e fundazioni di i pali da l'erosione da a brezza marina, a nebbia salina è i raggi UV. U Gruppu collabora ancu cù marche di rivestimenti rinomate cum'è Hempel, selezziunendu i so primer è strati intermedi per assicurà ulteriormente a qualità generale di i rivestimenti è furnisce una prutezzione à longu andà per l'infrastrutture marine cum'è banchine è porti.
6. Rivestimenti interni per e tubazioni d'acqua: Garanzia di pulizia IPN 8710-3
GRUPPU REALE
Indirizzu
Zona industriale di sviluppu di Kangsheng,
U distrittu di Wuqing, a cità di Tianjin, Cina.
Telefunu
Ore
Luni-Dumenica: Serviziu 24 ore
Data di publicazione: 25 di settembre di u 2025
