U 18 di settembre, a Riserva Federale hà annunziatu a so prima riduzione di i tassi d'interessu dapoi u 2025. U Cumitatu Federale di u Mercatu Apertu (FOMC) hà decisu di riduce i tassi d'interessu di 25 punti basi, abbassendu l'intervallu target per u tassu di i fondi federali trà u 4% è u 4,25%. Sta decisione era in linea cù l'aspettative di u mercatu. Questa hè a prima volta chì a Fed hà riduttu i tassi d'interessu in nove mesi dapoi dicembre di l'annu scorsu. Trà settembre è dicembre di l'annu scorsu, a Fed hà riduttu i tassi d'interessu di un totale di 100 punti basi in trè riunioni, è dopu hà mantenutu i tassi stabili per cinque riunioni consecutive.
U presidente di a Riserva Federale, Powell, hà dichjaratu in una cunferenza stampa chì sta riduzione di i tassi era una decisione di gestione di u risicu è chì un aghjustamentu rapidu di i tassi d'interessu ùn era micca necessariu. Questu suggerisce chì a Fed ùn entrerà micca in un ciclu sustinutu di riduzioni di i tassi, raffreddendu u sentimentu di u mercatu.
L'analisti indicanu chì a riduzione di u tassu di 25 punti basi di a Fed pò esse cunsiderata una riduzione "preventiva", vale à dì chì libera più liquidità per stimulà l'attività ecunomica, sustene u mercatu di u travagliu è prevene u risicu di un atterraggio duru per l'ecunumia americana.
U mercatu aspetta chì a Riserva Federale cuntinuessi à taglià i tassi d'interessu quest'annu.
In paragone cù a riduzione di i tassi stessi, i signali di pulitica successivi trasmessi da a riunione di settembre di a Riserva Federale sò più impurtanti, è u mercatu presta più attenzione à u ritmu di i futuri tagli di i tassi di a Fed.
L'analisti indicanu chì l'impattu di i tariffi nantu à l'inflazione di i Stati Uniti righjungerà u so piccu in u quartu trimestre. Inoltre, u mercatu di u travagliu americanu ferma debule, cù u tassu di disoccupazione chì si prevede cuntinuerà à cresce finu à u 4,5%. Se i dati di u salariu non agriculu d'ottobre cuntinueghjanu à calà sottu à 100 000, una ulteriore riduzione di i tassi in dicembre hè assai prubabile. Dunque, si prevede chì a Fed riducerà i tassi d'interessu di 25 punti basi in uttrovi è dicembre, purtendu u totale à 75 punti basi, trè volte per l'annu.
Oghje, u mercatu cinese di i futures di l'acciaiu hà vistu più guadagni chè perdite, cù i prezzi medi di u mercatu spot chì sò aumentati in generale. Questu includebarre d'armatura, Travi à H, acciaiobobine, nastri d'acciaio, tubi d'acciaio è lamiere d'acciaio.
Basatu annantu à e perspettive sopra menzionate, Royal Steel Group cunsiglia à i clienti:
1. Bloccà subitu i prezzi di l'ordine à cortu terminePrufittate di a finestra quandu u tassu di cambiu attuale ùn hà micca riflettutu cumpletamente a riduzione di u tassu prevista è firmate cuntratti à prezzu fissu cù i fornitori. Bloccà i prezzi attuali evita l'aumentu di i costi di appruvvisu per via di e fluttuazioni di u tassu di cambiu dopu.
2. Monitorà u ritmu di e successive riduzioni di i tassi d'interessu:U graficu à punti di a Fed suggerisce un'altra riduzione di i tassi di 50 punti basi prima di a fine di u 2025. Se i dati di l'impiegu in i Stati Uniti cuntinueghjanu à deteriorassi, questu puderia pruvucà riduzioni di i tassi inaspettate, aggravendu a pressione nantu à u RMB per apprezzallu. Si cunsiglia à i clienti di monitorà attentamente u strumentu CME Fed Watch è di adattà dinamicamente i piani di compra.
GRUPPU REALE
Indirizzu
Zona industriale di sviluppu di Kangsheng,
U distrittu di Wuqing, a cità di Tianjin, Cina.
Telefunu
Direttore di Vendita: +86 153 2001 6383
Ore
Luni-Dumenica: Serviziu 24 ore
Data di publicazione: 23 di settembre di u 2025