banner_di_pagina

Lotta contr'à l'inundazioni è aiutu in casu di disastru, u Gruppu Reale hè in azzione - GRUPPU REALE


Royal Group dona fondi è forniture à a squadra di salvataggio Blue Sky per aiutà e cumunità affettate da l'inundazioni

U Gruppu Reale hà donatu una grande quantità di fondi è materiali à a famosa squadra di salvataggio Blue Sky, stendendu una manu d'aiutu à e cumunità affettate da l'inundazione, dimustrendu un forte impegnu per a responsabilità suciale. A donazione hà per scopu di alleviare e difficultà affrontate da quelli affettati da l'inundazioni devastanti è di permette à e squadre di salvataggio di furnisce assistenza è aiutu puntuali à quelli chì ne anu bisognu.

U Gruppu Reale dona fondi è forniture à a squadra di salvataggio Blue Sky per aiutà e cumunità affettate da l'inundazioni (2)
U Gruppu Reale dona fondi è forniture à a squadra di salvataggio Blue Sky per aiutà e cumunità affettate da l'inundazioni (1)

L'inundazioni recenti anu avutu un impattu prufondu in parechje zone, pruvucendu u spustamentu di innumerevoli individui è famiglie, danni à l'infrastrutture è perdita di mezi di sussistenza. Royal Group capisce l'urgenza di a situazione è u bisognu urgente di furnisce assistenza immediata, furnendu assistenza è succorsu puntuali à quelli chì ne anu bisognu.

U Gruppu Reale dona fondi è forniture à a squadra di salvataggio Blue Sky per aiutà e cumunità affettate da l'inundazioni (4)
U Gruppu Reale dona fondi è forniture à a squadra di salvataggio Blue Sky per aiutà e cumunità affettate da l'inundazioni (7)

U Gruppu Reale crede fermamente chì l'entità corporative devenu ghjucà un rolu attivu per affruntà e sfide suciali. Partenendu cù urganisazioni rispettate cum'è Blue Sky Rescue, simu capaci di sfruttà a so cumpetenza è a so vasta esperienza in a risposta à i disastri per massimizà l'impattu pusitivu di a nostra cuntribuzione.

U Gruppu Reale face ciò ch'ellu pò per aiutà quelli chì sò stati affettati da stu disastru naturale. Insemi, pudemu avè un impattu prufondu è purtà cunsulazione à quelli chì ne anu bisognu.


Data di publicazione: 05 di settembre di u 2023