banner_di_pagina

A Cina introduce regulamenti di licenza d'esportazione più severi per i prudutti d'acciaiu, in vigore da ghjennaghju 2026


A Cina applicarà norme di licenza d'esportazione più strette per l'acciaiu è i prudutti cunnessi

PECHINU - U Ministeru di u Cummerciu di a Cina è l'Amministrazione Generale di e Dogane anu publicatu insemeAnnunziu n. 79 di u 2025, implementendu un sistema di gestione di e licenze d'esportazione più strettu per l'acciaio è i prudutti cunnessi, in vigore da u 1 di ghjennaghju di u 2026. Questa pulitica ristabilisce e licenze d'esportazione per certi prudutti d'acciaio dopu una pausa di 16 anni, cù l'obiettivu di migliurà a conformità cummerciale è a stabilità di a catena di furnimentu mundiale.

Sicondu i novi regulamenti, l'esportatori devenu furnisce:

Cuntratti d'esportazione direttamente ligati à u fabricatore;

Certificati ufficiali di qualità emessi da u fabricatore.

Prima, alcune spedizioni d'acciaiu si basavanu nantu à metudi indiretti cum'èpagamenti di terze partiSutta u novu sistema, tali transazzioni ponu affruntàritardi doganali, ispezioni o blocchi di spedizione, mettendu in risaltu l'impurtanza di a conformità.

Flussu di travagliu di cunfurmità cù l'esportazione di l'acciaiu cinese in virtù di l'annunziu n. 79 di u 2025 - Royal Steel Group

Sfondate puliticu è cuntestu cummerciale mundiale

L'esportazioni d'acciaiu di a Cina anu righjuntu guasi108 milioni di tunnellate metrichein i primi undici mesi di u 2025, marcandu unu di i volumi annuali più alti di a storia. Malgradu l'aumentu di i volumi, i prezzi à l'esportazione sò diminuiti, cuntribuendu à l'esportazioni di bassu valore è à l'attriti cummerciali crescenti à livellu internaziunale.

A nova licenza d'esportazione hà per scopu di:

Migliurà a trasparenza è a tracciabilità;

Riduce a dipendenza da i canali d'esportazione micca autorizati da i pruduttori;

Allineà l'esportazioni cù i standard di cunfurmità internaziunali;

Incuragisce a pruduzzione d'acciaiu di più altu valore è di qualità.

Impattu nantu à e catene di furnimentu mundiali

L'imprese chì ùn rispettanu micca i novi requisiti di licenza rischianu ritardi procedurali, ispezioni o sequestri di spedizioni. A pulitica garantisce chì l'acciaiu esportaturisponde à i standard di qualità definiti, furnendu una maggiore affidabilità per i cumpratori internaziunali in i settori di a custruzzione, di l'infrastrutture, di l'automobile è di i macchinari.

Mentrefluttuazioni di u mercatu à cortu terminesò pussibuli, l'obiettivu à longu andà hè di stabilisceesportazioni d'acciaiu stabili, conformi è di alta qualità, rinfurzendu l'impegnu di a Cina per pratiche cummerciale rispunsevuli.

GRUPPU REALE

Indirizzu

Zona industriale di sviluppu di Kangsheng,
U distrittu di Wuqing, a cità di Tianjin, Cina.

Ore

Luni-Dumenica: Serviziu 24 ore


Data di publicazione: 15 dicembre 2025